característiques del treball en grup

organitzem-nos!

Repassem Plickers amb la Rosa. Fem un tastet de Kahoot. Veiem un exemple de cicle superior, un d'educació infantil i a partir de la idea de la Rosa dissenyem parcialment un altre.

Quines són les característiques del treball per projectes: els rols, la rotació, la compleció de la fitxa de treball, el glossari (hem de pensar en una activitat que l'avaluï) del projecte, les evidències de les activitats.

Repassem les habilitats que poden tenir el nostre alumnat en l'ús de les tauletes.

La rúbrica (estudi de la realitat) avui ens servirà per dissenyar amb Mindly (estudi dels somnis) i establirem les dimensions que treballarem a una unitat didàctica (realitat i crítica a la vegada).

Anem a les evidències. Sensibilització d'una app de fotografia i a la vegada per muntar còmics. Pic Collage ens serveix per muntar un procés, una seqüència de fets. L'evidència a partir de les imatges El procés explicat per l'alumnat. Aviary, una app molt coneguda per editar fàcilment una fotografia per a l'alumnat. Ooops! senzilla i pràctica per afegir text i bafarades a les fotos.

El còmic pot esdevenir un projecte d'escola?

Observació de la sessió 1: 

  • Els grups han de ser de 3 o 4  persones. Cal que tothom participi.

Les feines de la sessió 2 seran:

  • Activitat 1 : Kahoot. En grup
  • Activitat 2: Mindly. En grup
  • Activitat 3: Rúbrica. Individual.
  • Activitat 4: Dimensions. Individual.
  • Activitat 5: Pic Collage. En grup.



Ramón García Monroy
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar